ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Ми цінуємо наших клієнтів, тому обмін та повернення товарів, які були придбані в нашому магазині здійснюється максимально швидко. Ми завжди робимо все, що є в наших силах.
Гарантія на товар 30 днів з моменту отримання.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Обмін та повернення товару регулюються "Законом України про захист прав споживачів". Якщо клієнту не підійшов розмір, колір або фасон, то ми повернемо кошти у повному обсязі згідно з чинним законодавством або обміняємо товар на інший. Клієнт має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо він підлягає поверненню. Обміняти чи повернути товар належної якості можна лише у тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі, пломби, ярлики) та інші споживчі властивості.
Не підлягають поверненню наступні товари належної якості: білизна натільна, білизна постільна, тканини, товари для немовлят та інші товари, що зазначені у “Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172”.
Витрати на повернення та обмін товару належної якості повністю оплачуються споживачем.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Якщо ви придбали товар неналежної якості або вам вислали не той розмір, то ми повернемо кошти у повному обсязі або замінимо товар на аналогічний, якщо він буде у наявності. Повернути товар неналежної якості можна протягом всього гарантійного строку використання товару.
Витрати на повернення та обмін товару неналежної якості повністю оплачуються продавцем.
Стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів".
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
ДЕТАЛІ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Кошти клієнту повертаються на банківську картку або готівкою у пункті самовивозу.
Строк повернення коштів на банківську карту клієнта становить 30 днів з моменту повернення товару споживачем в магазин, згідно “Наказу міністерства економіки України” від 19.04.07 №103.
Товар можна повернути (обміняти) перевізником “Нова пошта”.