СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

  • доставка до будь-якого відділення транспортної компанії “Нова пошта”
  • доставка до поштоматів "Нова пошта"
  • адресна доставка кур’єрською службою “Нова пошта”
  • самовівіз із нашого магазину в Миколаєві

Якщо клієнт одразу сплачує за товар картою після замовлення, то доставка до відділення "Нової пошти" для нього буде повністю БЕЗКОШТОВНОЮ. Вартість товару при цьому має перевищувати 2999 грн.

У випадку вибору "післяплати" у відділенні "Нової пошти" - за доставку повністю сплачує покупець. Остаточна сума залежить від вартості та ваги товару. Розрахувати вартість доставки можна за цим посиланням.

СПОСОБИ ОПЛАТИ:

  • банківською карткою Visa, MasterCard
  • "післяплата" у відділенні перевізника “Нова пошта”. Ви сплачуєте за товар і доставку вже після отримання його у відділенні перевізника. Клієнт додатково має сплатити за послуги "Нової пошти" у розмірі 20  грн + 2% від вартості замовлення.

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ:

Згідно статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів":

недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  1. він взагалі не може бути усунутий;
  2. його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  3. він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

ОГЛЯД ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ ПЕРЕВІЗНИКА

Клієнт обов’язково має оглянути товар у відділенні перевізника на предмет будь-яких недоліківперед тим, як забирати або оплачувати товар.

При виявленні недоліків вже після отримання товару на пошті, згідно Закону України "Про захист прав споживачів", магазин керується нормами, що викладені нижче.

Згідно частини 1 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо клієнт отримав товар у відділенні перевізника та виявив недоліки протягом встановленого гарантійного строку, то споживач має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.